Iedereen heeft wel eens een bezoekje gebracht aan de supermarkt. In de supermarkt worden allerlei verschillende voedingsmiddelen verkocht. Van verste groente en brood tot aan huishoudelijke artikelen. De Albert Heijn en Jumbo zijn in Nederland de grootste supermarktketens. Zij hebben filialen verspreid over het gehele land. Het aantal supermarkten blijft groeien in Nederland. Momenteel zit we al op bijna 6500 filialen. Dit kunnen particulieren supermarkten zijn of filialen van verschillende ketens. Al deze supermarkten beschikken over een website. Hier worden de adressen van hun filialen weer gegeven of laten zij zien welke producten zij verkopen. Niet alle informatie staat vermeld op de website. Hiervoor zou WhatsApp business een goede uitkomst kunnen zijn voor de supermarkten.
Wat is WhatsApp Business?
WhatsApp Business is een app die gratis te downloaden is. De app is speciaal ontworpen voor organisaties. De app ziet er precies hetzelfde uit als normaal Whatsapp. Maar aan Whatsapp Business zijn wat functionaliteiten toegevoegd die het net wat interessanter maken voor bedrijven. Zo kun je bijvoorbeeld je openingstijden instellen zodat klanten precies weten waar zij aan toe zijn. Hier kan dan een automatisch bericht voor ingesteld wordt. Ook kunnen er andere automatisch reacties ingesteld worden. Deze kunnen helemaal naar wens worden gepersonaliseerd voor de organisaties. Zo zijn er allerlei functionaliteiten die voor organisaties erg interessant zijn.
Hoe helpt chatkracht bij WhatsApp Business?
Chatkracht kan de WhatsApp Business van de organisatie over nemen. De berichten die binnenkomen bij WhatsApp Business van de organisatie worden opgepakt en beantwoord door de chatspecialisten van Chatkracht. Dit doen zij doormiddel van het kenniscentrum. Hier staat alle informatie van de organisatie verwerkt. Op deze manier zijn zij bereid de berichten te beantwoorden. Bent u geïnteresseerd? Neem gerust contact op via de live chat op onze website.